تعمیرات گوشی شیائومی از تخصصی ترین خدماتی است که در نمایندگی رسمی شیائومی ارائه می شود. متخصصان در واحد تعمیرات موبایل تعمیر گوشی شیائومی را با بهره مندی از مهارت ها و به روز ترین ترفند های تعمیراتی ارائه می کنند. بهره مندی از تجهیزات و امکانات پیشرفته در این واحد سبب شده تا فرآیند تعمیرات انواع گوشی های شیائومی در این مجموعه امکان پذیر شود. همچنین دسترسی این مجموعه به انواع ابزار و قطعات نیز سبب شده تا تعویض قطعات آسیب دیده ی انواع موبایل های شیائومی در این واحد امکان پذیر شود.
در واحد تعمیرات گوشی شیائومی از قطعات اورجینال استفاده می شود و اصالت تمامی قطعات مورد استفاده برای مشتریان تضمین می شود. تمامی دستگاه ها پس از اعمال فرآیند تعمیرات در این واحد برای مشتریان تست شده و در صورت کارکرد درست تحویل داده می شوند. مرکز سخت افزار ایران بر کلیه ی مراحل تعمیرات و خدمات ارائه شده در واحد تعمیرات گوشی شیائومی نظارت دارد.
نمایندگی تعمیر گوشی شیائومی یک مرکز تخصصی تعمیرات می باشد که دارای واحدهای تخصصی تعمیر گوشی شیائومی می باشد. واحد های تعمیرات در نمایندگی گوشی شیائومی دارای پیشرفته ترین ابزار های تعمیر می باشد. از این رو کلیه استانداردهای لازم هنگام تعمیرات رعایت می شود. این مرکز قادر به حل کلیه مشکلات به وجود آمده در گوشی شیائومی می باشد. نمایندگی تعمیر گوشی شیائومی یک مرکز مجاز در زمینه تعمیرات می باشد و کلیه فعالیت های تعمیراتی در این مرکز با گارانتی معتبر ارائه می شود.
در صورت بروز مشکل در گوشی خود از مراجعه به مراکز غیر معتبر خودداری کنید. این مراکز می توانند باعث تشدید مشکل گوشی شما شود. تمام تعمیرکاران نمایندگی تعمیر گوشی شیائومی خود متعهد می دانند که محصول کاربر را به بهترین شکل ترمیم نموده و تمام استاندارد های لازم را هنگام تعمیرات رعایت کنند تا دستگاه شما به طور کامل تعمیر شود.
دریافت گوشی شیائومی شما و ارائه رسید تعمیرات. شما می توانید گوشی شیائومی خود را به صورت حضوری یا از طریق پیک یا پست برای ما ارسال نمایید. پس از دریافت گوشی رسید دستگاه شما توسط سیستم صادر میگردد و از طریق رسید میتوانید پیگیر دستگاه خود باشید.
پس از دریافت دستگاه بررسی اولیه صورت می پذیرد و به مشتری اعلام هزینه میگردد. در اکثر موارد ایراد گوشی در زمان حضور مشتری به او اعلام میگردد و همچنین زمان آماده شدن دستگاه به مشتری اعلام خواهد شد. در بعضی موارد ایراد مشخص نیست و نیاز به بررسی بیشتر و زمان بیشتر دارد که در اینگونه موارد تا 48 ساعت کاری ایراد مشخص شده و به مشتری اعلام هزینه میگردد. در بیشتر از 80 درصد موارد گوشی نهایتا تا 48 ساعت تعمیر می شود و در 20 درصد موارد یک هفته زمان برای تعمیر مورد نیاز است. هر چند پیشنهاد می شود برای بررسی اصولی و دقیق و انجام کار بهتر تعمیراتی و سرویس کامل گوشی از عجله برای دریافت سریع گوشی خودداری نمایید ولی برای مشتریانی که درخواست تعمیر فوری گوشی خود را دارند تدبیر ویژه ای اندیشیده ایم و در سرویس اکسپرس خود هرگونه ایراد را در کمتر از نصف روز به درخواست مشتری رفع خواهیم نمود.
پس از اعلام هزینه و توافق مشتری گوشی وی توسط تعمیرکار تعمیر می شود و جهت تماس به بخش پذیرش ارائه میگردد. تعمیرات 1 برای هرگونه فعالیت تعمیری مهلت تست و گارانتی مشخصی در نظر گرفته است که در زمان تحویل دستگاه به مشتری اعلام میگردد.
تعمیر تاچ یکی از خدمات تخصصی مرکز تعمیرات موبایل شیائومی است. اگر در حین استفاده از گوشی متوجه کار نکردن تاچ دستگاه و یا کند شدن آن شدید لازم است که برای تعمیر موبایل خود اقدام کنید. البته قبل از اقدام به تعمیر تاچ بهتر است بدانید که گاهی کند شدن و کار نکردن تاچ به دلیل اجرای برنامه های سنگین و پر شدن حافظه گوشی است. بنابراین ابتدا این موارد را چک کرده و در صورتی که مشکل برطرف نشد برای تعمیر گوشی خود اقدام کنید.
کارشناسان تعمیر موبایل با بررسی تاچ، اقدام به تعمیر یا تعویض آن می کنند. یکی از تعمیرات قابل توجه تاچ، پرس کردن مجدد آن به ال سی دی می باشد. در حالتی که تاچ از روی ال سی دی جدا شده باشد معمولاً به کندی عمل کرده و یا کار نمی کند.
سوکت شارژ امکان شارژ باتری گوشی را فراهم می کند. این سوکت به عنوان یک رابط بین کابل شارژ و باتری عمل می کند. سوکت شارژ علاوه بر شارژ گوشی، جهت اتصال تلفن به کامپیوتر و یا کابل otg مورد استفاده قرار می گیرد. به عبارت دیگر، با استفاده از این سوکت امکان شارژ دستگاه و متصل کردن گوشی به سیستم کامپیوتری یا دستگاه های دیگر فراهم می شود. وصل کردن و جدا کردن نامناسب کابل شارژ، آب خوردگی و ضربه خوردن دستگاه از مهمترین دلایل خرابی سوکت شارژ هستند.
زمانی که این سوکت خراب شود، امکان شارژ گوشی وجود نداشته و پس از خالی شدن باتری، گوشی خاموش می شود. معمولاً در صورت خرابی سوکت شارژ، این قطعه تعویض می شود اما در صورتی که تنها پایه های آن خراب شده باشد، احتمال تعمیر آن وجود دارد.
آنتن ندادن موبایل به این معنی است که سیم کارت موجود در گوشی نمی تواند از پوشش شبکه ای استفاده کند. حتی گوشی های با کیفیت و تکنولوژی بالای شیائومی نیز گاه دچار مشکل عدم آنتن دهی می شوند. از شایع ترین دلایل عدم آنتن ندادن گوشی بهم خوردن تنظیمات شبکه گوشی، ایجاد اختلال به واسطه کیس و لوزام جانبی گوشی، وارد شدن فشار به سیم کارت، ضربه به گوشی، وجود مشکل آنتن دهی در نقطه جغرافیایی مورد نظر، مشکل سخت افزار مخصوص آنتن دهی موبایل، عدم شناسایی سیم کارت، فرسوده شدن سیم کارت و ایجاد اختلال در اثر قرار گرفتن در کنار اشیایی مختل کننده آنتن دهی هستند.
بررسی هر یک از عوامل گفته شده می تواند به رفع مشکل آنتن دهی کمک کند. در صورتی که با بررسی این موارد مشکل موبایل گوشی شیائومی شما رفع نشد با مراجعه به نمایندگی تعمیر موبایل رفع این مشکل را متخصصین خبره این مرکز بسپارید.
تعمیرات موبایل شیائومی از تخصصی ترین خدماتی که در نمایندگی رسمی شیائومی ارائه می شود، تعمیرات گوشی شیائومی است. ذکر این نکته نیز لازم است که مجموعه ی موبایل امداد به انواع ابزار و قطعات دسترسی دارد و تعویض قطعات گوشی های آسیب دیده ی شیائومی در همین مجموعه انجام می شود. با تکمیل فرم زیر و ثبت سفارش به سادگی می توانید درخواست تعمیرات گوشی شیائومی خود را در هر مدل و سری برای ما ارسال کنید.
لازم است بدانید تعمیرات موبایل شیائومی در موبایل امداد با گارانتی تعمیرات و گارانتی اصالت قطعات، طی 24 تا 48 ساعت انجام می شود. بعد از انجام تعمیرات گوشی در حضور مشتری آزمایش می شود و در صورت کارکرد درست به ایشان تحویل داده می شود.
آموزش نحوه وصل کردن گوشی شیائومی به تلویزیون
گوشی ,شیائومی ,تعمیرات ,تعمیر ,موبایل ,های ,گوشی شیائومی ,می شود ,تعمیرات گوشی ,تعمیر گوشی ,می باشد ,تعمیرات موبایل شیائومی ,آنتن ندادن موبایل ,اعلام هزینه میگردد ,مشتری اعلام هزینه
درباره این سایت